Älskad/knullad.

Jag undrar vilket jag skulle sakna mest?
Att bli älskad eller knullad. Båda har sin fördel.
Jag känner mig inte älskad då en man knullar mig -men njuter,,,,;)
Men blir jag älskad av en kvinna knullar hon mig inte -och jag njuter av att känna mig älskad med.

I min bisexuella värld så får jag bådadelarna.

Men skulle jag var hetero/homo så skulle jag sakna den andra delen. Jag skulle sakna den mycket faktiskt.
Så för mig del måste jag leva så här -tyvärr.

Jag har träffat en tjej nu som jag har känslor för och honför mig, men jag inte berättat om mitt sex intresse för män. Hon skulle aldrig accepterar det heller.

Så jag har henne ett tag och får lite känslor för att kunna knulla med män då hon jobbar så jag får känna den känlan att någon vil ha min bara för njutning.
Det är underbart attse hur kåta de blir å hur skön jag är att knulla så de får orgasm, varje gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0