Att vara tre stycken.

Det är trevligt.

Jag har träffat vanligt par, tjej/kille och två killar. Vilket är bra båda två på sitt sätt. Det är många mäns dröm att var med två tjejer å som jag också gärna skulle vilja, men det är en utopi att få uppleva. Bättre att vara realist och inte bli besviken. Sen att vara med och se andra knulla är rätt trevligt det med.:)
Att ligga på rygg och männen byter plats och turas om att knulla mig och se den andre bli helkåt och runka med kåta ögon.

Men med ett vanligt par är det mindre knulla och mer älskande och båda mjukare och finare. Att få slicka då man själv blir påsatt bakifrån och se hur hon blir kåt av att se sin kille knulla en annan kille och hon blir slickad för sin njutning..de jag träffat har iallafall gillat det. En tjej låg bredvid då killen tog mig bakifrån och jag såg hur det formligen rann ur hennes vagina och hon onanerade för fullt. hon berättade sen att hon blev så kåt att hon inte visste vad hon skulle göra.:)
Eller den killen jag red å kysste då tjejen förde in en dildo i honom samtidigt han var i mig..:) hur vi alla tre njöt så taket nästan lyfte...

Det blir fler trekanter för mig iallafall.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0