En svår väg.

Att vara en bisexuell kille är inte alltid det lättaste men det är lite bättre att jag gillar ha underkläder som är avsett för kvinnor. Jag blir lite mittiemellan så de är inte ’bög’ då de knullar mig J Sen att jag är inte intresserad av att knulla dem, utan vill vara deras tjej –eller mer göra det en tjej gör med dem. Jag är inte feminin på det sättet men vill bli uppvaktad och att de visar vad/hur de vill knulla. Har de startat brukar jag ta över, dvs jag är så pass kåt och vet vad jag vill J

Problemet är inte att träffa killar/män utan att träffa de som är seriösa nog. De behöver inte vara öppna med sin läggning men kunna träffas flera gånger, vilket en del har problem med. Frågan är om jag är för dålig att knulla eller om det vill söka nytt bara. Ofta är det så att då de fällt en och knullat henne/honom skall de ha nytt i sin kalender. Det är nog något genetiskt över män J Så att ha en fast älskare är inte så få tag och träffa alla gånger, men jag har också lämnat någon som inte känns vara rätt. De som ljuger känns inte vara trygga nog, och jag avbryter. Jag har fått skäll flera gånger då, men jag kan ju inte sära och ligga med någon jag inte gillar. Jag har haft sex förut med någon som velat och jag har tvekat men låtit mig knullas i alla fall, och mått dåligt efter åt. Har mött dem på stan efteråt och de har flinat bara och jag känt mig sämre liksom.

Jag var iväg på ett möte en gång i en grannstad och det skulle bli gruppsex. Bara killar/män som skulle träffas, vi var 8-10 st. innan vi började på så såg vi på en film och pratade, det var förresten en hetero film !! lite bakvänt men så var det. Vilken film det nu var spelade inte så stor roll J utan vi satt iallafall och spanade och försökte komma på med vem man skulle börja med. En ’kille’  sa han var 40 år men såg ut som 60 och jag kände jag fick fel vibbar. Om han ljög om sin ålder vad mer kunde han då ljuga om? Sitt friska tillstånd tex…. Jag kände jag inte vågade gå vidare och ha sex då. Efter en stund började några hångla och knäppa upp. Jag var lite ur läge då jag tänkte på den mannen. Så jag visade/sade att jag inte ville ha sex, utan satt och tittade på porrfilmen J Trots det hade jag rakat min mus och smörjt upp den så jag var redo att sättas på. De andra hade underbar sex och sög varandra härs och tvärs men ingen satte på någon annan, det var kanske min uppgift J -att bli knullad. Jag bad om ursäkt sen de jag pratade mer med efteråt, men de hade samma tanke fast de var för kåta att avbryta ha sex.

Jag är lite för logisk kanske, som kan avstå om jag inte känner att det känns rätt.

Det finns sjukdomar jag inte vill ha utan har safe sex och skyddar mig. Har endast haft oskyddat med de två jag träffat länge. Faktiskt är det en bättre känsla än att äta kola med papper på J

Men hellre det och att kunna äta fler godbitar än att avbryta och bli smittbärare eller dö.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0