Nu var det nytt.

Jag var först avtagande till killsex, då det var så konstigt senast. Men jag kunde inte glömma det att jag spruta i soffan och i min hand den gången -fast jag inte hade stånd.

Hur kunde det vara så?
Jag njöt av att bli knullad så mycket att det gick för mig.

Så jag kände jag ville prova igen, efter ett tag.

Ut på nätet igen och så köpte jag porrtidningar med kontakt annonser.
Jag såg en annons av en kille i närheten, en yngre än mig. Jag chansade och gav mitt telefon nummer, som jag inte vågar idag. Men då var jag så pass ivrig/naiv/less på hur det skulle döljas av alla på ala möjliga sätt  ;)
Nu blev det så att den killen ringde upp och vi prata ett tag och bestämde träff hemma hos mig någondag senare.
Han kom vi pratade och såg en porrfilm, en hetero då jag bara hade såna då.;) Men vi blev kåta på varandra och började utöva sexakter. Det slutade i att jag tog honom bakifrån och sprutade i en kille för första gången. Vi var båda nöjda efteråt men vi trodde inte det skulle bli mer, och det blev det inte heller.
Nu hade jag fått smak för killsex, men visste inte vad jag gillade riktigt och ville prova ut det.
Jag upptäckte efterhand att jag inte var den aktive med killar. Lite nervös och då lite svårt få stånd, men den jag träffade flera gånger kunde jag sätta på iallafall.
Den här tiden i mitt sexliv är inget jag är stolt över idag. Jag gick med på saker jag inte skulle göra idag. Jag lät mig behandlas för deras glädje och i mitt testande. Det var mest yngre killar men även någon äldre. Nu kände jag mer och mer att jag ville vara den som blev påsatt, och upptäckte deras glädje då jag hade trosor på mig. Vilket jag kände jag gillade jätte mycket. Sen var det ofta så att de jag l´åg med hade fru och familj och de ´var inte bög' så jag i trosor var ett mellanting de gillade.
Jag hade i all förvirring iaf den inställningen att jag inte gjorde saker jag inte ville, men lät dem göra litet mer än vad jag planerat. Jag kände attdå jag liksom släppt dem så långt så kunde jag inte neka. Utan kände mig 'skyldig' låta mig knullas för de förväntat det. Jag njöt visst, men en del ville jag inte kyssa men de fick knulla mig. Idag så vill jag hångla mycket med mina älskare. Kan jag låta dem knulla mig så borde de vara så pass bra jag vill hågnla med dem. Fast det innebär att jag ligger inte med alla utan väljer med den jag vill ha sex å hångel med, inget hångel feeling ingen sex. ;)
Nu kom även jag att utveckla min trans sida mer ochmer. Köpte mer kläder , skor och underkläder.
De jag träffade kunde jag vara trans eller 'bara' kille med. Men jag ville helst vara transa ;)
Nu var det innan jag började välja och neka killar. Den siste jag låg med då jag kände det var slut med att vara knulldocka. Det var när jag fick strippa för honom först sen ini sovrummet och efter förspel (?) så låg jag på rygg med honom å mig sopm knullade som besatt. Jag minns jag låg och väntade på att han skullekomma så det var över. Jag låg och såg mig fot gunga av knullandet och jag hade mina stayups på och hur det såg ut ;)
Då jag tänkte att det inte gav mig mycket. Först min stripp, säkert helkass sen min avslagna attityd, som säkert han märkte  och som störde honom litet.
Nåja, efteråt på med kläder och tack och hej.
Nöjd fast det inte gått för mig men fått mått bra iaf.

Men nu bestämde jag mig för att inte ligga med någon bara för att de vill det.
Utan jag ville bara ligga med de jag tände på och ville hångla och njuta med...i trosor..;)

Mer om det senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0