Samhällets syn.

Jag har märkt att det inte är speciellt bra att bisexuell och kille.
För det första tror jag killar blir rädda. Mest rädd om de skulle hamna i samma rum
med 'en sån' och upptäcka han är trevlig. Tänk om de sen får känslan att de vill
testa killsex....
Jag har legat med flera stycken som velattesta killsex, och det är väl då det
passar med en som jag. Jag som gärna har tjej underkläder och vill bara bli knullad.
Så det det inte blir för bögigt.
Sen tror jag att de flesta killar har i ungdommen runkat bredvid med en kille, eller gjort mer.
Så om det kanske någongång sett en fin kille eller tänkt på at knulla en kile då de tar frun bakifrån.
Jag menar att en tanke kan man inte styra och då den kommer och innehåller sex med killar så är de
inte trygg om de hamnar med en bi/homo sexuell söt kille. Utan de kanske trillar dit...
Då är det bättre att undvika det helt, hålla sig ifrån så långt bort som möjligt.
För OM de testar och skulle gilla det.
Hur skulle det vara?
Vad skulle släkt/vänner/grannar folket i samhället säga?
'Han där ! han knullar röv !!' eller liknande.
Tänk om han dessutom har barn, och deras pappa har sex me dandra pappor...
Listan på skräck tankar kan göra mycket längre.

Istället för att säga 'vilken stark man som törs vara den han är !'
Vad har folk med att göra med vem de andra har sex med och vadsde gör?

Jag pratade med en homom tjej förut och hon berättade att då hon berättade att hon var homo. Så
fick hon ofta svara på frågor om hur och när , varför m.m.m. Men hon lessnade och svarade med
mot frågor.

-Hur gör Du med tjejer?
-Ja hur gör Du? slickar du eller....
-Det spelar ingen roll men vad gör du?
-varför skall jag berätta då du inte vill göra det men jag MÅSTE.!

Litet så är det. Vårat sex liv skall vara offentligt, Men deras eget behöver inte det...
Varför är det så?
Ingen har väl att göra med med vem eller vad man gör i sängen -om de inte gillar berätta och vill för de som vil lyssna.
Jag tycker vi borde sluta med att sätta in människor i fack idag.
Inte ha den klara indelningen, hetero/homo. För det finns nästan bara det, fast bi tjejer är populärt och accepterat. Se bara på alla 'hetero'  filmer på natte tid, där det ofta bar är två tjejer -homo?- men bi killar är bögar och inte så populärt.

Låt folk vara den de är så länge de inte gör någon illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0