Sanning 01

Jag vet det är vanligare än vad fruar och sambos vet om. Att killar har sex ihop i tonåren. Tjejerna ser ju på varandra i duschen på gympan hur de ser ut, behåring och bröst m.m. Sen att de invärtes är olika är en annan sak ock att de smakar/luktar olika ytterligare en annan. Vi killar ser bara håret å hur stor den är i duschen. Men hur stor den är vid erigerat  tillSTÅNDJ det vet man inte, så…………

Iväg och träffa en du litar på och jämför. Då varde tstånd idag är det bilar.. J. Sen om man gör mer är lite olika –en del bara tittat ocjh andra har analsex och många däremellan J

Sen slutar många där och gör inget mer, medans andra fortsätter mer genom livet –dolt förståss. För tänk om det kom ut… Sen vad de kan göra då de ’jobbar över’ är en annan sak. De brukar vara kåta och vill knulla efteråt vil de bara försvinna snabbast möjligt från sängkammaren. Det är knappt man hinner klä på sig, utan jag tar en kram i hallen halv naken –trosor å nattlinne/morron rock brukar et vara. Jag brukar fundera på hur de har det hemma. Vad de tänker då de kommer hem, då de nyss knullat en kille i rumpan. De duschar förhoppningsvis, och vill frun ha ett nummer klarar de av det? Ellre är det problem eller tänker de på hur jag var med honom så han fantiserar så…undrar jag J

Men det spelar ingen roll  för mig. Jag vill ha ett gott samvete och har jag ett förhållande så har jag det.

Skulle man räkna hur många män som har sex med andra killar/män hur stor procent det skulle bli…över tio det tror jag –minst tio 25 % tror jag . Se åp alla sajter där det är män på hotell som söker…..just det…..sex. Med kvinnor och män, det passar på då de är borta…

Tänk om de kunde våga var öppna.

I japan där har de horhus där geishor jobbar. Vilket passar frun med, då slipper hon ställa upp på makens idéer. De älskar sin man som han är, och han kommer hem och är gladare då han laddat ur.. J

Tänk om vi kunde vara lika öppna och toleranta i Sverige med –syndens land J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0