Sex jag gillar.

Jag finner det underbart då jag ser hur han blir svart i ögonen och bara vill knulla mig.
Det ger mig ett kvitto på att han tänder på mig och den jag är.
Hur underbart det är att sänka sig ner och börja suga hans styva varma kuk. Se honom njuta
och hur han gillar mitt sugande. Hur undrbart det är att flytta upp sig att få föra in hans kuk i mig
och jag börjar rida hans hårda kuk samtidit jag kysser honom. Hur jag känner hans händer på
min höft och hur han trycker in kuken i mig. Jag håller om honom och höjer/sänker mig och
njuter av honom.
Eller då jag ligger på rygg i sängen och han står på knä nedanför och runkar litet och jag ler särar min a lår ovh visar honom min våta *fitta'. Hur han kryper närmare och jag tar emot med öppna armar och han lutar sig över och kysser mig. Jag drar upp benan och har fötter på hans rygg styr in hans kuk in i mig och hur han börjar trycka in den -långsamt långsamt. Jag kramar om och trycker honom mot mig tills hela hans kuk är i mig. Jag känner hans tempo ökar och hör honom stöna och känner hans pung mot min rumpa. Hur jag ser honom njuta av mig dså han höjer sig upp på sina armar. Hur jag känner mig åka fram och tillbaks på sängen och han öker ännu mer. Jag har mina fötter åp hans rygg och händerna på hans bröst.... han drar sig ur och vänder mig på alla fyra.
Jag putar och känner hans hårda gllider mellan min a skinkor hur han leker innan jag känner hur han söker mitt hål. Hur han hittar det och trycker sig in, mjukt och fint. Han håller mig om höften och ökar tempot. Han böjer sig fram och jag vänder mig om  ocj kysser honom då han knullar mig för fullt och han håller om mitt bröst...
Han drar mig lite i håret så jag inte rör mig ifrån honom utan hans kuk åker djupare in....
Han drar sig ur och jag lägger mig på rygg igen med benen på hans axlar brett isär. Hur han för in sin blöta varma kuk i mig igen. Jag håller om hans höft och han börjar knulla igen, jag ser honom le och njuta av mig.
Jag kan inte hålla mig utan det går föär mig på min mage och handrar sig ur efter knullart ett tag och sprutar över magen och vår sperma blandar sig. Varmt och kladit på min mage jag tar litet på fingret och för det in i min mun och han böjer sig fram och ger mig en blöt varm mjuk kyss så våra tungor blandar vår sperma i våra munnar...

Det vore trevligt få uppleva det -igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0