Under tiden jag testade.

Jag träffade några som var mina fasta älskare och det var –är- bäst. Ett problem blev det med en av dem, han blev kär i mig. Jag gillar ha sex med killar men blir inte kär eller vill leva med dem som ett par då jag skulle bli utfryst helt i den ort jag bor i.

Så jag bröt med honom –tyvärr. Han hade den största kuk jag haft i mig nångång. Han fick inte knulla killar då han var för stor, men jag fattade inte det och var inte rädd utan ville ju prova. Han var så mjuk och fin och var underbar att ligga under. Han är den första som fick komma i mig utan kondom med J. Den första gången var det i lugn och ro och vi sov ihop med, som sen blev fler översovningar J. Idag har han en sambo –pojkvän, och det gör att jag gälds med honom. Det är han värd, seriöst och öppet homo.

Så var det att ge sig ut och söka igen.

Det är mycket vanligt att gifta män vill ha sex med andra killar/män –helst killar förståss. Fast de är helt dolda, har inte ens berättat för frun att de runkat ihop som tonåring ens. Utan träffar och knullar på ock åker hem till frun/sambon och ler. Sen om de ser/hör talas om en bög så fördömer de dem utåt, och träffar en man nästa dag för att ha sex med honom.

Jag mår illa över deras dubbelmoral.

Men jag har egna laster att bära så de får bära sina egna..:)

Nu hade jag i alla fall kommit en bit till i min utveckling/accepterande vem jag är. Det är dock lite tråkigt jag inte kan vara den jag är ute i samhället. Då jag dessutom vet hur många som döljer sitt innersta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0