Bisexualitet 01

Jag undrar om det är vanligare med biesxuella än vad som framgår i statistiken.
Om det finns många fler som inte vill vara öppna med sig själva-jag är en bland dem.
Hur oerhört tråkit att det är att det är så.
Inget som går att göra något åt heller.
Men visst vore världen mycket trevligare om alla vågade vara sig själva.
Jag kan ibland tänka på hur männen känner sen de haft sex med en kille -mig tex- och
åker hem till frugan och en godnatt puss för att sova.
Om de tänker något på vad de gjort innan de lade sig och kom hem -om det finns
någon tanke om det.

Jag kan bara skriva för mig, men om min flickvän ville ha sex med tjejer skulle det inte göra mig mycket.
Då skulle de söka något jag inte jag ge på samma sätt. Jag har inte de fysiska förutsättningarna :)
Men om hon ville träffa en annan kille -utan mig förståss- då skulle jag bli djupt sårad.
Då skulle jag som hennes kille inte vara tillräcklig och ge henne det hon behöver/vill ha.
Men för andra män är det ok att deras kvinna har sex med andra män medans de är bort eller väntar tills de är klara.

Det är väl tur vi alla är olika?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0