Första gången då......

....jag blev sminkad av hon som hjälper mig var helt underbart.
Jag satt i kjol och trosor enbart på en stol då hon höll på att lägga sminket. Jag såg inget förän det var klart.
Det blev jätte bra, så vi tog en hel del kort -hoppas det blir fler ggr bara.

Jag har visat bilder för polare som inte vet om min läggning och de ser inte att det är jag på kortet iaf, så pass bra är hon på att sminka.
Det är även lite specielt då vi gick till sängs. Dels att ta av sig sen att bli strappad av henne och att rida henne då hon tar kort. Känslan var toppen....
Jag älskar vara tjej i sängen -ibland. Men älskar vara man  med kvinnor med, men med henna blir det lite annorlunda -men bra, helbra.
Jag sätter på och blir påsatt de gånger jag inte känner mig kåt nog så sätter hon upp håret på mig så jag för fullt tryck igen. Jag undrar varför men det går att jag får varar både delarna samtidigt. Som att träffa ett par och få transa. Att både ge och få kuk :)

Det är iallafall något jag älskar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0