Jag längtar till sommarbadet.

Nu i sommar hoppas jag et blir bra väder så det går att bada mycket.
Jga brukar åka till ett nakenbad som jag gillar. Jag undrar bara om det är som dte sägs, att det är mkt sex i buskarna. Hoppas det för iår skall jag kolla om det stämmer.
Sen får jag se om jag vill och törs ha sex där, men jag hoppas det.
Fast det blir naturligtvis med kondom då jag vill leva ett tag till :)
Men jag vill leva då jag är här och kommer inte att sitta ch fundera på hur det skulle vara om.....
Utan jag provar det jag känner jag är nyfiken på, men säkert med skydd och alltid på säkra platser....utom det här medatt träffa nån på en badstrand då :)
Vi får se om det blir någon bra sommar först esn om det är sex i buskarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0