Lite underligt

Att män vill se på två tjejer samt att ha trekant med två tjejer och älskar de slickar av varandra tex i 69:a.
Att det är accepterat av kvinnorna med.
Men två killar är äckligt då de bara knullar röv -som män i vbarndea porrfilm gör på kvinnorna.
Jag har haft analsex med män och kvinnor och skillnaden är marginell, kvinnan lite mjukare bara men i tsort sett är det samma känsla då man trängt in i dem. Fast det är olika utanpå kroppen licksom, detär sant. Att kyssas och se dem njuta är mer olika. En man är som hårdadre och inte lika öm som en kvinna är.
Men tillbaks till anuset så är det i stort sett samma sak.
Den enda stora skillnaden är att män kan få orgasm då de blir knullade analt. Då jag fick min första orgasm då jag blev knullad blev jag chockad, jag hade inte ens stånd utan en kille knullade mig bakifrån i soffan:)
Det finns kvinnor som påstår de får anala orgasmer vilket jag inte kan motsäga men, de har inte något fysiskt de kan stötta sina åsikter på som män -prostatan. Det heter prostataorgasm med -för en del :) Men vad jag vet har inte kvinnor prostata som kan utlösa deras orgasm. Jag kan förstå om de blir knullade analt och älskar tanken MEN de onarerar samtidigt och får orgasm -vilket jag inte kritiserar utan jagtyckker det är helt ok för dem att göra vadde gillar ....
Medans män -jag tex- kan få orgasm utan att röra kuken eller ens har stånd men får orgasm iaf.
Jag njuter att rida män då det ger mig en otroligt skön känsla.

Men frågan kvarstår....varför är det accepterat ha analsex med kvinnor -som inte har sama fysiska förutsättningar.
Medans mäns analsex är så fult, fast de har de fysiska som motiverar deras njutning?

Jag kom på att i Tabu2 som gjordes för säkert 30år sen då pullade en tjej en man i analen, och han njöt. Jag har träffat tjejer som gillar pulla mig analt och de tycker det är ok -men inte gillar bögar 'som bara knullar röv'.
De gör ett och säger ett annat.....
I södra europa är det likadant. De säger ett och gör annat.
Tjejen skall vra oskuld då de gifter sig så i tonåren harde analsex med den killen de älskar, men de får de inte erkänna. Eller att killarna knullar röven på varandra -ofta, får heller inte nämnas.
Vips !! så finns det inte, analsex existerar inte i deras värld. Men alla vet om hur det fungerar....
I usa -det stora landet- där ungdomar har sex i bilarna men ingen vet om det, För de skall ocskså var oskulder till giftermål, men sex i en bil räknas inte. Deras religion samt ansiktet utåt så händer inte det heller, utan bara i filmens värld.
I Svergie är vi öppna med det iaf, ger våra tonåringar råd samt kondomer så de kan skydda sig. En fri sexualsyn.

Det finns många fler saker i världen angående det här.

Men varför skall denna dubbel moral finnas?

Varför fördömmer vi analsex mellan män men älskar då kvinnor gör det?

Varför kan vi inte låta alla vara som de är och låta dem göra vad de själva vill i sängen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0