Nu skulle det ske.

Äntligen var det på gång.
Jag hade blivit sminkad av henne förut, men i inte i samma syfte.

Vi hade bestämt träff med en bisexuell kille, som skulle okmma om cs en timme. Så vi sa vi skulle skoja med honom och jag skulle vara transa då :) Så sagt och gjort, hon sminkade mig -som hon för övrigt är duktig på.
Sen på med tjej kläder -hela vägen. Han ringde och vi var beredda.

Han kom in och gjorde stora ögon lite paff sådär. Sen gick vi in i köket för att fika och prata litet. Han var lite avvaktande, tittade mycket på mig men visade eller sade inget.
Vi satt en stund för att gå in i vardags rummet. På men en porrfilm, jag minns inte vilken. Var mer intresserad av honom. Sen vi suttit en stund så började de smekas och jag kände jag var välkommen :)
Så jag flyttade mig närmare dem och öppnar gylfen sen tar fram kuken och börjar suga honom. De kysstes och det hela hade börjat :) vi turades om att suga honom att kyssa varandra och honom :)
Sen flyttade vi in i sovrummet där vi gjorde mycket mycket mer :)

Min favorit upplevelseva var fler men det jag mest kommer ihåg var då jag red honom då han låg på rygg och vi kysstes samtitidigt som hon förde en dildo in i honom. Det blev många byten men jag sög honom ren efter jag ridit, för det är inte bra för tjejer att blanda baciller från anus till fittan. Han stönade och kved -flera gånger- och bad oss lugna ner oss då han var nära att komma :) och vi var saliga...:)

Vi sög slickade red, fick dildos i oss, hånglade och ...ja vem vet mer. Vi var helkåta alla tre och jag njöt som jag sällen gjort förut. Tills hon red honom och han inte kunde hålla igen så det gick för honom och hon drog sig precis ur så sperman kom mest på hans mage. Det är det enda jag ångrar idag -att jag inte böjde mig fram och slickade/sög dem rena från satsen. Jag tvekade men var ytterst nära, men är lite avvaktande med sperma då det kan innehålla sjukdomar, alldeles som om jag inte blivit smittad innan:) men tvekan satt kvar så jag hann inte liksom.
Efteråt sen vi pustat ut och klätt på oss för han skulle hem till frun -han var gift då. Så hon gått på toaletten men vi plockat ihop och städat litet och på väg ur sovrummet kände jag att jag ville undersöka om han var seriöst bisexuell eller bara kåt idag. Jag stannade då vi lämnat sovrummet vänder mig om ler och kysser honom -flera gånger och riktiga blöta kyssar som gjorde det pirrade i pungen igen. Han svarade och kysstes tillbaks intensivt och jag blev glad och lite knäsvag :) Jag frågade om han ville ses mer.
Jodå han ville träffas igen, men bara då det var tjejer med. Han vågade inte vara solo med mig, inte ens då jag var hans transa...

Vi pratade om att träffa honom igen, men det har uppstått saker i hans liv som gjorde det blev svårt.
Idag är han singel så det borde vara lättare. Bara vi tre kommer på det och kan vara lediga -samtidigt. Men det har varit förhållanden av och till hos oss tre sen dess.
Men jag tror och vill det skall hända igen.:)
Ingen av oss var tveksamma då vi var nakna alla tre och hade sex härs och tvärs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0