På våren är det bra.

Det är en underbar tid, våren.
Då det är många som är kåta och vill träffas.
Jag är dock inte i samma kåtläge som de alla gånger. Jag tänker inte ha sex med någon som bara vill knulla och sen ta nästa. Jag söker heller inte kärlek, med män :) med kvinnor är kärlek det bästa.
Med män är det bara sex och hemskt gärna med en kvinna, min eller hans eller en KK.

Jag känner nu att jag saknar kärlek mer än sex, vill ha någon att prata med -också:) Då faller män bort.

Problemet är då hur jag skall göra med min läggning, eller hur-om jag skall berätta det. Eller om jag inte säger något har det bra under våren försommaren sen berättar och hon försvinner eller jag gör själv slut, men jag har själv mått bra under den tiden.............hm.......
Nä en sån egoist är jag inte, utan jag har det samvetet at jag berättar innan så får hon själv bestämma om hon gillar mig tillräckligt.
Då slipper jag ha dåligt samvete med och behöve inte kolla på gayfilmer i smyg för att runka av mig efter.

Jag har sett och tänkt gå på någre fester och får se hur det känns och vad som händer.
Under tiden så är jag öppen för att träffa någon som är trevlig och vänlig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0