Svängningar

Då jag är bisexuell så pendlar det mellan 99% homo och 1% homo. Att storleken på min bisexualitet inte är lika stor hela tiden, jag är inte 50% homo 50% hetero hela tiden. Sen vad det beror på kan jag inte själv förklara, men vet att då jag blivit singel är jag 90% homo. Efter ett tag så är det 50/50 för att senare bli 1% homo och träffar då en en tjej och tror det är över med killar, är ihop ett tag så kommer lusten igen....

Förresten hon jag nyss träffat har förklarat vad hon tyckar om killar som knullar killar, så nu är jag själv igen. Hon sade att hon 'under inga omständigheter kunde tänka sig mig med killar, är du med mig är det bara jag...'
Så vi gick isär. Då jag är singel nu igen så är det mest killar som intresserar mig -sexuellt.

Läste i tidningen igår om att fler män tar ihjäl sig och sina barn sen kvinnan lämnat honom. Det är ett sätt -tror jag- för män att ge igen då de inte har andra 'vapen'. Utan bara att inte låta exfrun få ha kvar sina barn då det inte spelar dem någon roll längre.

En mycket otäckt men alltför vanligt beteende idag....

Det vore intressant att få veta hur många självmord som kommer av att killar/tjejer känner sig alltför nnorlubda då de inte är heterosexuella och inte lever som alla andra.
Om det gick att undvika självmord mer om vi var mer öppna i vårt samhälle idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0