Vad längtar jag mest?

Sex eller kärlek?
Eller varför inte både och, men det kräver så mycket det är svårt att uppnå.
Jag menar finns det verkligen en tjej som kan tänkas ha en kille som vill vara med andra samtidigt?
Sen om det är kille/tjej/par är det inte alls krav eller noggrant med, men att vi är ett par som träffar andra?
Det finns ju swinghers på klubbar och så, men jag vill hellre träffa samma person/er. Jag undrar dessutom var de finner de som gillar swingers? på samma typ av klubbar kanske...
Men jag är en helt vanlig -eller...- kille bara som är mer öppen och vill uppleva lite mer än två stycken och samma typ av sex -varje gång.
Har sett Adam & Eva tror jag det var, där de ligger i sängen och läser varsin tidning och han frågar om han skall massera henne me nmenar att han víll knulla och hon säger nej på sitt vis. Att hon är trött -ovanligt.
Men det är litegrann det jag menar, att de har eget kodat språk. De vet vad den andra säger fast de säger det med andra ord.
Kram puss smek rulla över slicka litet  knulla spruta och somna hel nöjd....eller är de det?
Jag vill inte ha de så banalt ialafall, jag vill det skall hända mer -men som båda vil.
fast att finna en sån kvinna som jag dessutom älskar -det har jag insett inte finns.

Tyvärr.

Det sista man släpper är hoppet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0